Doorzoek site

 alt=

  • Klantenservice
  • 010 - 737 07 97

FAQ

Veelgestelde vragen

 

 

Wanneer wordt mijn bestelling afgeleverd?

Heeft u voor 17:00 uur uw bestelling geplaatst en betaald, dan zal PostNL de bestelling de volgende dag bij uw thuis of op kantoor afleveren. Hebt u gekozen voor betaling via overschrijving, dan wordt uw bestelling aan PostNL aangeboden als de betaling binnen is. Meestal duurt dit 1 tot 2 werkdagen. Nadat uw bestelling is verwerkt en verzonden ontvangt u een automatische email met daarin een link om de status van uw bestelling te kunnen volgen.

 

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben tijdens de bezorging?

Mocht u niet thuis zijn op het moment van aflevering dan komt PostNL nog een keer bij u langs. Bent u dan ook niet thuis, dan ontvangt u een notitie van PostNL en kunt u het pakket ophalen bij het dichtstbijzijnde PostNL afhaalpunt. Het kan ook voorkomen dat PostNL het pakket bij de buren afgeeft. Het kan helpen een duidelijk briefje op de deur te hangen met daarin instructies voor de bezorger.

 

Hoe kan ik bestellen en betalen via de website?

Bestellen via de site gaat eenvoudig. U voegt de producten toe aan de winkelwagen, gebruik eventueel de knop 'aantallen bijwerken' en klikt vervolgens op 'Ga door met afrekenen'. 

U kunt betalen via iDeal, creditcard, PayPal en overschrijving per bank.

- iDeal: Veilig betalen via internetbankieren via u eigen bank.
- PayPal: Veilig betalen vanuit uw eigen PayPal omgeving.
- Overschrijving: U ontvangt een extra email met aanwijzingen om de betaling via overschrijving per bank of giro te voldoen.Uw bestelling wordt verzonden nadat we uw betaling hebben ontvangen.
- Factuur:
Bestaande klanten kunnen bestellen op factuur en orders doorgeven per telefoon, email of via de webshop. Bedrijven en instellingen kunnen tevens op rekening bestellen, neem eerst even met ons contact op. 

 

Kan ik mijn bestelling af laten leveren op een ander adres?

Ja, dit is mogelijk. Tijdens het bestelproces kunt tijdens het invoeren van uw persoonlijke gegevens een ander afleveradres aan ons doorgeven. Wanneer u gekozen hebt voor een ander afleveradres wordt er een aparte pakbon meegestuurd naar het afleveradres. Hier staat geen prijs op vermeld. Op de pakbon wordt wel vermeld van wie de bestelling afkomstig is.

 

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Ja, als particulier kunt u een aankoop binnen 14 dagen na ontvangst aan ons retour sturen. In deze periode kunt u de bestelling ongebruikt, onbeschadigd en compleet in de originele verpakking terugsturen. Kosten voor het retourneren (zgn. retourneerkosten) zijn voor uw eigen rekening. Binnen 14 dagen na verwerking retour, boeken wij uw geld terug naar uw rekening.
Let op, heeft u als onderneming besteld? Voor ondernemingen (B2B) geldt dit retourrecht nietVoor stichtingen en verenigingen gelden dezelfde regels als voor ondernemers.
Bent u een particuliere klant, dan kunt u met de volgende retour-instructies uw bestelling retourneren. 
 

Wat zijn de bezorgkosten van mijn bestelling?

Voor bestellingen met een totaalbedrag onder de € 250,00 (ex. BTW) brengen wij € 3,95 (ex. BTW)- verzendkosten in rekening. Bestellingen boven de € 250,00 (ex. BTW) zijn franco. Wij versturen met PostNL pakketservice.

Voor verzendingen naar België brengen we € 3,95 (ex. BTW) verzendkosten in rekening, bestellingen boven de € 250,00 (ex. BTW) worden franco naar België bezorgd. Wij versturen met DPD.

 

Kan ik de status van mijn bestelling volgen?

Jazeker, zodra de bestelling is verwerkt en verzonden ontvangt u een mail om de status van uw bestelling te kunnen volgen.

 

Kan ik de producten ergens afhalen?

Ons magazijn is er voorlopig nog niet op ingericht om klanten te ontvangen en bestellingen af te halen.

 

Zijn alle producten op voorraad?

Ja, alle producten die op de website zijn weergegeven staan ruim op voorraad. Tenzij vermeld staat 'niet op voorraad'. Deze producten zullen dan zo snel mogelijk weer worden aangevuld.

 

Kan ik proefexemplaren bestellen of de producten ergens bekijken?

Voor een proefpakket kunt u contact met ons opnemen via de telefoon of de e-mail.
Ook is het mogelijk de verschillende producten te komen bekijken in onze showroom op dit adres.

Ik heb een klacht of een andere vraag, waar kan ik terecht?

Bent u niet tevreden, hebt u een klacht of een vraag? U kunt dan contact opnemen met de klantenservice wij proberen u dan zo snel mogelijk verder te helpen.

 

 Bio Futura Catalogus

The Green Web Foundation - Biofutura.nl

 

 

NIEUWSBRIEF

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief van Bio Futura en ontvang het laatste nieuws op het gebied van duurzame disposables en verpakkingen.

OVER BIO FUTURA B.V.

Wij zijn gevestigd in de Van Nelle Fabriek: 

Van Nelleweg 1, Unit 19 3044 BC Rotterdam

Tel: +31 (0)10 7370797

Email: info@biofutura.nl

KvK: 57509948

Betalingsmethodes                    

  Bio Futura Francais Bio Futura Deutschland                                                                                   Volg ons