Onze webshop is 24/7 open. U kunt ons van maandag t/m vrijdag bereiken via  klantenservice@biofutura.com of 010-7370797.
Meer informatie? Kijk hier. Het is momenteel erg druk bij de vervoerders, houd rekening met 1 à 2 dagen extra verwerkingstijd.

Belangrijke informatie m.b.t. klantenservice, voorraad, bestellingen en bezorging

De veiligheid van onze medewerkers en klanten heeft de hoogste prioriteit voor ons en wij volgen de actuele ontwikkelingen omtrent COVID-19 op de voet. Ondertussen is onze service onveranderd, onze klantenservice is gewoon bereikbaar. Uw bestellingen worden verwerkt en bezorgd, mogelijk het met een kleine vertraging. We evalueren de situatie voortdurend, samen met onze logistieke partners.

Speciaal voor onze Belgische klanten, onderaan dit bericht vindt u een poster waarmee u aan DPD kenbaar kunt maken dat er bij u geleverd kan worden.

Belangrijk voor u om te weten:

  • Bereikbaarheid - Wij zijn van maandag t/m vrijdag van 9:00 tot 17:00 uur telefonisch en per e-mail bereikbaar.

  • Orderverwerking - Onze webshop is 24/7 open. Ons magazijn werkt momenteel met beperkte capaciteit, houdt rekening met 1 à 2 dagen extra verwerkingstijd.

  • Levering - Vooralsnog geldt dat bestellingen die voor 14:00 uur zijn geplaatst de volgende werkdag worden bezorgd. In geval van een niet succesvolle thuislevering, brengt DPD het pakket momenteel niet meer naar een Pickup parcelshop. Er wordt een tweede afleverpoging aan huis gedaan. Hierdoor is het voorlopig ook niet meer mogelijk om uw pakket bij uw buren te laten bezorgen.

    Houd er bij het plaatsen van uw bestelling a.u.b. rekening mee dat de bezorgservice van DPD beperkingen kan ondervinden. De speciale omstandigheden kunnen ervoor zorgen dat uw levering vertraging oploopt. In zulke gevallen vragen wij om uw begrip. Als de bezorgdatum wijzigt, proberen we tijdig contact met u te zoeken.

    Kijk hier voor de meest actuele informatie van DPD.

  • Voorraad - Er is voldoende voorraad aanwezig en de voorraad wordt dagelijks bijgewerkt op de website.


Veelgestelde vragen:

  • Waar is mijn bestelling?

    Indien u geen tracking nummer ontvangen na het plaatsen van uw bestelling, neem a.u.b. contact op met onze klantenservice door een e-mail (met uw      factuurnummer) te sturen naar: klantenservice@biofutura.com

  • Kan ik nog wel bestellen?

    Zeker! Onze klantenservice, ons magazijn en onze logistiek werken zoals gewoonlijk en staan voor u klaar. 

  • Hebben jullie preventieve maatregelen genomen?

    Bij Bio Futura houden wij de situatie nauwlettend in de gaten en zullen de officiële adviezen van de regering, het RIVM en de WHO blijven opvolgen. Onze leveringen blijven doorgaan, maar wel met aangescherpte maatregelen om de veiligheid van onze medewerkers en klanten te verzekeren. 


Bij vragen staat onze klantenservice voor u klaar. U kunt ons bereiken via klantenservice@biofutura.com of +31 (0)10-7370797. 


Bent u een klant in België, download, print en hang deze poster duidelijk zichtbaar op om DPD te informeren dat er bij u geleverd kan worden.


Poster DPD


Scroll to top