Inloggen op uw account in de nieuwe webshop


Bij de overgang naar de nieuwe webshop is helaas gebleken dat de wachtwoorden van de klant-accounts niet zijn meegekomen.
Het is helaas noodzakelijk om voor de eerste bestelling één keer uw wachtwoord te resetten.
Onderstaand leest u hoe u dit in enkele eenvoudige stappen kunt doen:

  1. Klik op 'Inloggen' rechtsboven in de webshop

  2. U bent nu in de klant-login, klik hier op 'Wachtwoord vergeten?' 

  3. Voer het emailadres dat bij Bio Futura bekend is in en klik op 'Wachtwoord resetten'

  4. U krijgt een email van ons (controleer svp ook uw spamfolder), waarmee u uw nieuwe wachtwoord kunt instellen.
    Daarna kunt u direct inloggen!


Mocht het onverhoopt toch niet lukken om op deze wijze toegang te krijgen, stuur dan een email naar: klantenservice@biofutura.com

Wij lossen het snel voor u op!



Share:

Scroll to top